Wednesday 3 April 2013

Prays to Allah :')


Dengan asma Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

Ya Allah, sampaikan salawat kepada Rasulullah dan keluarganyaa.
Ya Allah, keluarkan aku dari gelapnya kebingungan dan muliakan aku dengan cahaya pemahaman. Ya Allah, bukakan kepada aku pintu-pintu rahmat-Mu, dan curahkan kepada aku khazanah-khazanah ilmu-Mu dengan rahmat-Mu wahai Yang Maha Pengasih dari segala yang mengasihi.
Ya Allah, keluarkan aku daripada kegelapan yang ragu-ragu. Limpahi aku dengan sinaran kefahaman, bukakanlah bagiku pintu-pintu ilmu dan hiasilah aku dengan akhlak yang baik dan berkasih-sayang. Ya Allah, sinari hatiku dengan cahaya hidayahMu sebagaimana Engkau menyinari bumi ini dengan rahmat mentari selama-lamanya.
Ya Allah bukakanlah aku hikmatMu dan limpahkan aku rahmat dari perbendaharaan rahmatMu Ya Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang.
Ya Allah aku mempertaruhkan kepadaMu apa yang Engkau ajarkan kepadaku, kembalikanlah semula kepadaku apabila aku memerlukannya..

Amin..

No comments:

Post a Comment